tisdag 13 oktober 2009

Emma & Skansen

Ja som ni kanske sett nedan har jag suttit större delen av kvällen på Sös. Tack o lov så verkar Emma ändock må bra nu. Jag hoppas de ringer här snart och lämnar lite besked om de måste sova kvar eller inte.

Torsten o Sixten har vart på Skansen i dag med dagis. Har inte hunnit prata så mycket med Torsten, men han hade i alla fall haft en bra dag! Med matsäck o grejer. Sixten hade visst sovit sig genom större delen av skansen.

Sixten är väldigt trött på kvällarna, det är tufft att gå på dagis. Men det är nog så ett tag nu, till lite efter jul tror jag. Men vi får försöka krydda veckorna med lite lediga dagar här och där, hämta lite tidigare ibland och så. Jag tror minsann att farmor gärna hämtar korvarna tidigare en dag i veckan ;).

Själv har jag verkligen kastat mig in i jobbet. Finns MASSOR att göra, men det känns jätte skoj. Men jag är trött på kvällarna. Nej, nu blir det macka och te, sen sängen. Om nu inte Petra o Emma får åka hem från sjukan, för då ska jag köra dem.....

Vink vink.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar