måndag 28 december 2009

Jul jul strålande jul....

Jaha ja, det var ett tag sen jag skrev, men julen har vart lite intensiv.

Julafton firades hos mormor och morfar detta år. Tillsammans med moster och kusinerna. Klassiskt härligt Söndergaardskt julbord, och jag åt i alla fall alldeles för mycket.

Juldagen var vi hos farmor och Tommy, och där åt vi lika mycket, vilket resulterade i att jag hade så ont i magen den natten.

Barnen är i alla fall väldigt nöjda över alla julklappar. Och många blev det. Jätte mycket fina kläder och leksaker. Och Torsten är mer än nöjd över allt fint lego han fick!

Städa och tvätta och lite mellandagsreashopping har vi hunnit med också. Fredrik fick ett par riktigt fina vinter kängor, och jag bland annat en ny hårtork. Hoppas att jag ska hinna handla lite till...

Nu sitter jag på jobbet och knegar, medans resten av familjen är lediga och är hemma och myser. Det blir säkert lite pulkaåkning i eftermiddag. Jag själv blir sen hem i dag, ska i väg och träffa en kär vän, och hoppas att kvällen skall ge mycket.....

Tack alla för fina julklappar, och God Fortsättning och Gott Nytt År!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar