måndag 15 mars 2010

Ny vecka - nytt jobb på jobbet

Helgen var bra, men kort tycker jag. Lördagen var lugn, med en liten tur till Farsta med syster, och på söndagen var vi hemma hos syster och fikade hela familjen. Även vår kusin Ola med fru Anne. Det var väldigt roligt och trevligt, jätte länge sen vi sågs sist. Hoppas att vi kan fika igen, kanske hos Ola o Anne nästa gång.

Annars hade jag hoppats på att hinna med en ordentlig storstädning.... men nej det gjorde jag inte. Svårt ibland med barn att hinna det man vill. Sixten är en riktig bokmal och vill helst att vi sitter i soffan halva dagen och andra halvan ska vi köra bilar eller bygga lego. Mysigt men man hinner inte så mycket annat.

Veckan bjuder på föräldramöte och St. Patrics Day (för Fredrik) så det blir nog tyvärr inte så mycket träning. Men kanske om jag har tur, storstädning någon kväll. Golvet i köket behöver torkas, främst under Sixtens stol...

Jag har från i dag bytt jobb på jobbet. Jätte kul. Ny utmaning. Så i dag började jag morgonen med att flytta alla mina saker till min nya plats. Befintliga datorn och telefonen funkar. Men väntar på att min Mac ska bli levererad, på onsdag förhoppningsvis

Då så då jobbar vi på... Vink Vink!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar