fredag 16 april 2010

Okej.... Nu börjar jag undra.... när tänker barnet börja sova bättre, ja alltså Sixten. Nu är jag trött. Det är mycket stök på nätterna. Allt från hosta till ledsen till hungrig. Man vet aldrig hur natten blir. Ibland får man sova rätt bra, och i bland (som i natt) nästan ingenting alls. Tur det är fredag.

Men jag lever lite på hoppet, det är ju det som överger en sist liksom. Någon gång kommer han ju att börja sova bättre så är det ju. Men jag har en liten plan. Jag tänkte att i natt ska jag testa att de sover i samma säng tillsammans, Torsten och Sixten, kanske att han sover bättre om han känner att det är en varm kropp som ligger brevid. Man kan alltid pröva!

Annars är det så härligt att det är vår! Och att det är helg! Och att det är fem månader tills vi flytter! Gud så jag längtar. Mest längtar jag efter att få se köket. Det ska bli så spännande eftersom att det kommer att skilja sig helt från det kök vi har i dag.

I juni blir det visning på vår lägenhet, bara hålla tummarna för att det blir en bra försäljning. Och om två veckor har vi ny bil! Kan det bli roligare?!

Funderar på en annan sak, ska man ha persienner eller rullgardiner i nya lägenheten....? Jag tror jag är för persienner.

Då så mina vänner, jag lämnar er med en bild på Blixten som kikar genom spisskyddet.

Vink Vink!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar