lördag 25 december 2010

Jul

Julafton firade hemma hos oss med delar av tjocka släckte. Det var väldigt trevligt. Det blev sent och alldeles för lite sömn. Men det är ju bara jul en gång om året.

I dag har vi vart hos Petra och firat "lill jul". Jätte mysigt och gott. Det enda tråkiga är att maken tycks ha fått en magbacill.

Nu är det 6 dagar tillnyår. Och en månad tills jag opererar foten. Vilket jag har högst blandade känslor för. Jag inser att detta är ett måste, men det är alltid läskigt att bli sövd, jag mår fan så illa av narkos, tre veckors sjukskrivning och lång konvalescens. Bara att hoppas att resultat blir bra.

Jaha. Dags att städa undan det sista från jul firandet. I morgon söndags middag hos mamma o pappa och sen vardag för mig.

God jul alla där ute. Och tacka alla för de fina presentern. Både till mig, maken o barnen.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar