tisdag 25 januari 2011

Sjuka och operation

Just nu känns det som att alla dessa sjukdomar aldrig tar slut! Sixten har nu vart magsjuk i en och en halv vecka till och från. Han har på det vart förkyld med hög feber. Och i dag fick Torsten den märkliga hosta Sixten haft och huvudvärk.

Jag och Fredrik är friska, än så länge. Jag har verkligen kämpat för att hålla mig frisk. För i morgon är det operation.

Jag känner mig lite nervös, men har lindrat det något genom att städa och fixa lite. Nu har jag bytt lakan och tvättat mig med den märkliga antibaktriella tvålen. Håret blir väldigt märkligt av den. Strävt, som tagel.

Känns ganska sådär att åka in på operation i morgon med båda kottarna sjuka. Men nu är det så. De har en super pappa som super vabbar!

Nu har lilla TorSten somnat hos mig i soffan. Fredrik ska få lyfta honom till sängen. Så ska även jag knyta mig.

Sov gott, jag rapporterar från Sophia hemmet i morgon.

Vink vink!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar