onsdag 27 april 2011

Saknad...

Ibland kan jag känna en saknad av vänner.

Alltså, jag har världens bästa vän, min syster yster, men sen är det inte så många fler. Och i bland kan jag sakna spontaniteten att ha någon att kvista över till lite snabbt på kvällen för skitsnack och kaffe (eller efter bebisen ett glas vin).

Tyvärr är det ju så att vänner kommer och går och det visar sig ofta att en del inte är så mycket att ha när det gäller. Det gör ont och är tråkigt. Och hallå, vänner köper man inte på Ica. Jag vet faktiskt inte vart jag ska hitta nya vänner, jag är inte så sugen på att sätta ut en annons liksom...

Nej men jag får hålla mig till syster yster ;). Om nu inte du som läser det här vill bli min vän... Hör av dig då.

Vink Vink.

1 kommentar:

  1. Jag skrev nyss typ världens längsta kommentar som sen inte gick att publicera :P Den gick ut ungefär på att jag vet hur det känns, har det ungefär likadant. Några nära vänner, men mest på distans, och ingen riktigt som jag känner att jag kan öppna mig totalt för, istället portioneras vännerna upp på olika delar av livet, någon är bra för att prata relationer med, någon jobb, någon musik osv ;)

    Till slut kom jag fram till att jag antar att man behöver hitta någon omdömesfri människa med en liknande livssituation och minst några gemensamma intressen, plättlätt ;P

    Kram från Miss_Piggy AFF

    SvaraRadera