söndag 5 september 2010

Inte vårt år...

Det känns lite som att det inte riktigt är vårt år i år. Efter all röra med flytten och takras och allt så kommer nästa sak som ett brev på posten.

Fredrik var ute i naturen och spelade freesbee golf. Och trampar snett. Så nu sitter han här med lindad fot och kryckor. Inte riktigt vad vi behöver nu. Men jag ska pyssla om honom så hoppas jag det blir bra snabbt.

I övrigt börjar jag bli bra less på vårt boende nu. Det är sååå trångt. Och rörigt. Jag längtar som en tok till den 30 september nu. 25 dagar.... Det är bara att hålla ut, samla kraft.

Jaha, nu har nog nagellacket torkat så jag kan krypa ned i sängen. Sov gott där ute.

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Hej kära kära du! Här kommer en STYRKEkram!!! Jag förstår verkligen att det känns tungt! Jag håller tummarna för att andra halvan av året ska bli ert!!

    KRAM!

    SvaraRadera