söndag 6 mars 2011

Det är tung nu...

Ja det är tungt nu. Foten läker mycket långsammare än jag förväntat mig, inte alls som förra gången. Det gör ont, riktigt ont. Speciellt om jag har gått lite för mycket.

Det känns som ett jätte projekt att ta sig till jobbet, nästan oöverstigligt. Jag fick åka med pappa några gånger förra veckan och det var guld värt, men nu börjar en ny vecka och det är bara att kämpa på.

Smtidigt som jag då är gravid, med tillhörande illamående och ännu mera trötthet. Jag vet att det värsta borde ge sig om 1-2 veckor, men det känns så galet länge just nu. Jag skulle helst vilja bädda ner mig i sängen och ligga där i två veckor. Tycker otroligt synd om mig själv just nu, fast jag bara har mig själv att skylla.

I går tog vi oss en tur till Haninge Centrum och Torsten fick äntligen bli klippt i håret, har var väldigt långhårig. Nu är det kort o snyggt och han säger själv att han är jätte nöjd. Sen lunchade vi på McDonalds och tog oss hem. Väl hemma sov jag 1,5 timme för att sen åka och storhandla med Petra. Som sen stannade kvar och åt tacos med oss. Jätte mysigt.

I dag ska jag försöka ta tag i lite tvätt och städning. Trots noll i motivation och jag vill bara sova. Suck, hur ska det här gå.... Två veckor till Jennie, sen borde det vända. Kämpa!

På återseende vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar