söndag 20 mars 2011

En vecka har gått...

...och jag väntar fortfarande på att det ska vända. Att tröttheten skall ge sig lite, illamåendet gå över helt, suget och krampen i magen försvinna och framför allt. Att hormonerna slutar vara helt tokiga. Den här veckan har jag helst velat ligga i sängen i fosterställning och gråta.

Märkligt faktiskt, det har inte alls vart så här vid tidigare graviditeter..... är det en tjej kanske? Eller beror det helt enkelt på att jag redan är slutkörd för att jag har två barn sen innan. Ja vem vet det säg. Om 1,5 vecka är det inskrivning på MVC, det känns i alla fall bra. Då får jag i alla fall spy ur mig hur jag mår till en annan människa.

I dag ska vi försöka ta tag i hemmet. Lite grann i alla fall. Ser ut som en rövar kula här och har gjort det de senaste veckorna. Ska försöka få undan så gott det år i dag i alla fall, och tvätta lite. Om jag har tur får jag sova middag med Sixten.

Torsten har sovit hos moster, så han kommer nog hem i eftermiddag.

För övrigt kan jag säga att det är sjukt skönt på vår balkong! Herregud där är det sommar värme. Underbart!!

Tjing på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar