torsdag 3 november 2011

Rastlös...

I bland kan jag bli tokig på min rastlöshet. Det liksom kryper i mig. Även om jag har lilla Niels att pyssla med och jag borde nog sova middag i bland, så är jag alldeles för rastlös just nu. Jag vet att det kommer ge sig om någon vecka, men det är så jobbigt just nu. Vill komma ut och göra saker, men jag vet inte riktigt vad jag vill göra.... jag är hopplös.

Suttit och tittat efter lite nya jobb. Hittade ett på Häringe slott som verkade jätte kul, men jag är inte riktigt redo att börja jobba på den här sidan om nyår. Jag får väl ge mig lite. Men skulle gärna göra nått nytt.

Jaha men då var det dags att byta en blöja och ge lille herrn lite mat. Hej på er!

2 kommentarer:

  1. Rastlösheten är min bästa vän (och värsta fiende) just nu, men räknar iskallt med att den försvinner när Nacho är ute. :)

    SvaraRadera
  2. ... En annan vill bara säga - ååhh, läs böcker! Njut! Planera middagen i lugnan ro, ta ett bad om det tillåter, ta en promenad i det fina höstvädret! :) Spännande att du tittar efter nya jobb - vill du byta inriktning helt å hållet eller? Kram!

    SvaraRadera