söndag 14 juni 2009

Nu är glada helgen slut slut slut.

Den här helgen har vart lugn. Lördagen blev en städdag, barnens rum var tvunget att städas och röjas, så nu är där snyggt. Övriga lägenheten fick sig en omgång också. Kvällen avslutades med att Torsten lekte i soffan och ramlade från hög höjd med huvudet först ned i golvet. Blev först övertygad om att det var till att åka till barnakuten, men efter att han lugnat ned sig (föräldrarna också) så konstaterade vi att det var okej, han blev mest rädd och grinade nog därför.

Söndagen var jag o Torsten i väg och hjälpte moster att handla och så fikade vi i Tyresö centrum, det var trevligt. Dessutom hittade jag regnkläder till mig o Fredrik, riktigt bra från Didriksson. Känns som en bra investering så vi kan vara ute trots att det öser ned.

Nu sover barnen, och jag ska plocka undan disken och se efter i garderoben vad jag ska ha på mig i morgon på jobbet.

Sov gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar