fredag 7 augusti 2009

Fredag i dag och tjejmiddag

Ja i dag ska jag på middag hos Anna, även Karin kommer dit. Vi umgicks mycket i skolan och Anna o Karin bodde ihop en sväng när de pluggade i Uppsala. Karin bor kvar i Uppsala och har sambo o barn där och Anna bor i nyköpt radhus i Tyresö. Det är nog mest jag o Karin som är på om den här middagen, för vi har småbarn och vill gärna komma ifrån lite, ha ha. Så i kväll blir det middag i goda vänners lag och så sover vi kvar. Ska blir så roligt!

I övrigt är Sixten en liten orolig själ på nätterna. Och i natt var även det stora barnet en orolig själ. Han kom in till mig (hade båda barnen i sängen, maken fick sova på soffan) och lade sig och var jätte rädd och trodde att det var någon otäck utanför. Hade väldigt svårt att komma till ro och somna om, han till och med låg och gömde sig under täcket för han var så rädd, lilla gubben. Han måste ha drömt något riktigt otäckt. Så det blev lite si och så med sömnen i natt....

Träningsvärk har jag också, i ryggen. Har ju börjat promenera raska promenader några ggr i veckan, och i går till och med joggade jag en del. Gick bättre än förväntat. Hade andra skor än jag brukar ha och jag tror att de var väldigt mycket bättre för min fot, så nu blir det nya tag. Hoppas att några kilon ska ramla av mig och att kondisen blir lite bättre.

Då så vänner, måste jobba lite nu innan lunchen, ska bara gå och fylla på vattenglaset först.

Vink vink!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar