onsdag 19 augusti 2009

Sova gott

Äntligen kom det en bra natt. För i natt har Sixten sovit hela natten, vilket betyder att mamman är utvilad, tjoho! Slog till och med till på att cykla till Årsta berg i dag för att sen ta tåget. I vanliga fall tar jag bussen till Årsta berg.

Jag hoppas verkligen att det kommer en vändning snart, för han är tillräckligt stor för att inte äta på nätterna, och borde sova hela nätter. Storebror gjorde det från han var sex månader, men jag har nått minne av att han också var lite stökig runt tio månader, det är ju så otroligt mycket som händer nu i utveckling. Han övar stenhårt på balansen och att gå. Han går med sin gåvagn och om man håller honom i en hand. Och han har gått några steg på egen hand. Tror egentligen han skulle fixa det, men han förstår nog inte det själv. Jag får väl träna hårt med honom i september när jag är hemma igen, innan dagis starten.

Tjing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar