tisdag 11 augusti 2009

Vilket konstigt väder...

I morse var det varmt och klibbigt och nu kom regnet, fast det är ju skönt, så det blir lite urladdat. Men jag har ju inte någon jacka eller kofta med mig till jobbet.... jag kommer med andra ord bli blöt.

Hemma är Sixten sjuk. Torsten fick feber i fredags kväll och var sen hängig till i söndags. Sixten fick feber i söndags så om vi har tur borde han börja bli bättre i morgon. Det märkliga är att det bara är feber, jag hoppas att det ger sig snart. Så att vi får sova en hel natt snart igen. Just nu kör vi Team Work på nätterna, maken tar arg Sixten och jag gör välling. Sen får han välling och buff i rumpan mellan 15-60 minuter innan han tycker han kan somna om igen.... Å ändå funderar vi på att skaffa fler barn i framtiden, ha ha ha, det är humor det.

Helgen var i alla fall bra, med tjejmiddag i fredags, sorry tjejer inga bilder de var alldeles för dåliga, som var sjukt trevlig. Och kräftskiva hos mormor o morfar i lördags som också var lika trevlig.

Nu så ska jag ta några sista kraft tag här på jobbet, för att sen åka hem och ta tag i hemmet.

Vink vink!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar