torsdag 19 november 2009

Snart Fredag!

Gud jag fattar inte att det gått en vecka till.... Det går så fort nu, skönt det i och för sig. November är ju inte så kul så om det går fort gör det ju inget. I morgon är det utbildningsdag. Jag ska sitta i skolbänken och lära mig kundkommunikation och att sälja, ska bli jätte spännande. Liiite segt dock att det är lagt på en fredag.

Och när utbildningen är klar blir det middag på greken här i Årsta och sen Cliff Richard & The Shadows i Globen - kan det bli bättre?! Så coolt!

Lördagen bjuder på teater för Torsten, tillsammans med kusinen och farmor. Själv ska jag städa. Så gott det går med Sixten hängande i byxan. Fredrik ska jobba och sen ska han på TV spels kväll med grabbarna.... jag är lite avundsjuk.

Då så, mina vänner. Jag lämnar er i kväll men en liten film på korvarna.

Vink Vink.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar